Då vet ni.

trodde pappa hade fixat mitt virus, men tydligen inte. kommer iallafall inte åt mitt internet. så har klarat mig utan internet ett bra tag nu, har egentligen inte tid heller så det är nog lika bra (y).
haha såg dock att jag haft ganska aktiva läsare här på bloggen, känner mig som värsta stjärnbloggerskan när jag får såhär roliga "arga" kommentarer x)

så jag får väl lov att försklara föregående inlägg: iallafall anledningen till att jag bli kvar i stan ett år till är att jag ska gå ett tekniskt basår på bergsskolan så att jag kommer in på det jag vill sen, vilket jag just nu tror är; högskoleingenjör i kemisk analysteknik. Dessutom får jag tid till att ta körkort. Så var det med det.

Förresten så får jag mvg i psykolgi (y). Så lite har jag allt pluggat ;) &  nu ska jag forstätta med min bokanalys. sen käka mat, upp till gymmet och sen åka till karlstad med mammi och syskona.

Kommentarer
Postat av: Jens

Ganska ägd "Anonym blev" haha :D fast ändå Lisa, du är fortfarande fattig :P

2010-04-21 @ 14:25:34
Postat av: Robin

Håll fanan högt Lisa! Tycker det är bra att du stannar ett år till, eftersom du och jag verkar ha nåt gemensamt, - mvg i psykologi är det endast några få utvalda som når upp till.. ;)



2010-04-21 @ 15:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0