sådåså.

Jag är så jäkla sugen på mat. riktig mat. sån där med någon form av kött och någon form av potatis, sallad och baguetter.. känner det skulle vara perfekt uppladdning för högskoleprovet imorn. som jag förövrigt börjar bli nervös för, vilket jag inte var förra gången. knepigt.

förövrigt, beställde ju lite filmer igår;
Lost säsong 3
Saw 1-5
Aladin
Pans labyrint
The Wrestler.

fick ett sms om att det ligger ett brev från cdon på posten. alltså ligger mitt paket troligtvis redan på ica. men kan ju inte hämta ut det utan avin, som inte kommer komma förrens på måndag. drygt.

och föresten! min deklaration har kommit. 6 o 3 in på kontot strax innan midsommar, inga fel :)

Kommentarer
Postat av: Bubba

Aaaah! Riktigt jävla bra filmer allihop! Pans labyrint <3

Inge fel med pengar tillbaka heller du ;)



Lycka till på provet också förresten :)

2010-04-09 @ 21:56:35
Postat av: Lisa

Ahrå, det hoppas jag:) men det låter lovande när du tycker det också så. nej det behövs kan jag säga!

tack :):)

2010-04-09 @ 22:17:46
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0