jaaaa.

passfixandet gick bra igår. kön var lång men ett donkenbesök under tiden gjorde att väntan gick ganska smärtfritt. och själva passfixandet var skitenkelt, men helvete vad fult det kommer bli!
Något som inte gick lika bra igår var att titta på när Issa handlade, råkade nämlige bli en del handlande för mig med. har numera 17 öre på kortet samt är skyldig Issa 270 spänn. Bra Lisa! Men, äntligen är jag ägare till en kavaj, som jag har letat! men nu har jag en:) blev även ett linne några strupmbyxor och hårband. hmm och godis på hemköp..

Den här dagen har spenderats helt med Isabelle som även sov här inatt:) vi har gymmat o tagit världens PW och sen käkat mat på Louise. nu ska vi försöka vara lite duktiga och plugga också, men jäklar så segt det är att komma igång.. men får skärpa mig nu, om typ 50 dagar åker vi och då måste ALLT vara klart.. och det är inte lite, tänkte visa en fin jävla lista på allt sen.. (n)

kavajen :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Fixa du pass inför Sunny? :P Stämde det att passet var tvungen att gälla ett halvår efter? :P

2010-04-09 @ 17:20:26
Postat av: Lisa

Japp :) ah det verakde så, han hade inte full koll, det skillde från land till land hur länge passet var tvunget att gälla.. men det var från några månader till ett år typ, så tror du måste fixa ett nytt du med faktiskt.. :/

2010-04-09 @ 17:35:04
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/
Postat av: Erika

men fan.. :/ Ja, bara och fixa ett nytt då.. :P

2010-04-09 @ 19:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0