Att det ska vara så svårt.

Om man vaknar innan klockan ringer är det väldigt dumt att somna om har jag kommit på. Varje gång jag gör det så försover jag mig. Precis som idag, var vaken vid 7 men tänkte att så tidigt kan jag ju inte gå upp. Så jag la mig o sov igen och självklart försov jag mig, inte hört ett endaste ett av mina 3 alarm med tillhörande snooz.. kvart över 10 vaknade jag däremot, när jag redan hade börjat.. Så missade väl det enda viktiga vi hade den här veckan: info om studier, tentor, kursplaner mm. Fan behövde verkligen dit idag kände jag, men såå gick det med det..Istället ska jag till skolan om en timme, på matterepetition som jag fortfarande inte vet om jag ska vara på.. ;s 

Efter skolan ska jag iallafall ner på stan o göra lite ärenden, sola också tänkte jag. Sen U-lagsträning ikväll O Gin på det tror/hoppas jag? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0