det går bra nu.

..eller inte! Killen som bor ovanför mig har tydligen fått värsta vattenläckan, en decimeter vatten på golvet så de har fått slänga ut golv o allt. Så hos mig har det också läckt in, bara längs väggen vid fönstret iallafall men antar det kommer bli en del skador på tapet o så. Jävla tajming med tanke på att tapetseringen blev klar för några dagar sen! ;( Värsta är att det är så blött i väggarna så de trodde det skulle dröja typ två månader innan det torkar helt. Alltså kommer det säkerligen bli värre.. Aja, imorn kommer försäkringsbolaget hit o ska kolla, får se vad dom säger. Älskar krångel!

Eftersom jag inte vet om det går att duscha, (testat o spolat vatten men det sprutar hetl konstigt, oregelbundet typ). så verkar det som jag får gå o lägga mig svettig o go. Från och med nu ska jag börja duscha i hallen efter träningarna! Jo, träning vare ju med. Fan vad dåligt det går just nu! :( Negg man blir. Dessutom är det nått som är fel, blir helt öm på vissa punkter i benen/fötterna efter träningarna. Hoppas det är skorna o inte benen det är fel på.. ;(

Jaja, nu ska jag lägga mig o kolla Lost, innan jag hinner bli alltför godissugen. Är helt omöjlig just nu! har bakat lite negerbollar varje kväll i typ en vecka & jag som är "nyttig", inte dricker o allt sånt där seriöst.. haha hjälper säkert jättemycket när jag lever på negerbollar o smörgås... x)

Men Lost vare ja, redan inne på 3:e skivan :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0