lördagen.

haha. det blev en rätt mysig lördag ändå. Har suttit hos pappa o spelat spel med han o Julia från 8 till nu vid halv 5.. Lärde Julia Gin rummy också, så nu kanske jag överlever när Emil flyttar ;o Pizza o godis har det bleve med. Pizza måste vara det absolut bästa medlet mot bakfylla!

Lite komiskt (tragiskt?) att det var full rulle i huset när jag cyklade hem.. x) Är dock inte ett dugg avundsjuk på dom som är ute kan jag säga!

men nu ska jag lägga mig med Harry Potter. var ett tag sen nu så dags o läsa en bok igen.. :)

Kommentarer
Postat av: Emil

Nu har du iaf chans att vinna ;) Men du vi ska spela minst en gång till innan ja drar, torsdag? Malin är hemma då också! Magnus arbetslös :D Hela gänget kör :)

2010-08-30 @ 02:00:01
Postat av: Emil

Sen hyr vi en film, och kurar ner och alla i soffan, myser och mår bra :D

2010-08-30 @ 02:00:50
Postat av: Lisa

Det där låter kanoners det du Emil! :D

2010-08-30 @ 22:54:44
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0