Nolla?

Så då var första dagen som bergsskoleelev avklarad. Om jag ens kan kalla mig för det? Ska ju faktiskt bara läsa några kurser; Fysik A&B och Kemi A. Funderar dock på att läsa Matte E också, men då måste jag nog vara med på den andra matten också så jag hänger med sen.. fast å andra sidan är jag ju sugen på matte o är faktiskt lite avundsjuk på dom andra som ska läsa det, så varför inte? (a).
Vet iallafall hur det blir med allt annat nu. Ska läsa kalrt mina gymnasiekurser; Historia A och Svenska C så fort som möjligt så att jag kan få mitt slutbetyg och bli inskriven på Bergsskolan. Först när det är gjort kan jag få pengar från CSN. Så nu blir d et fokus på den jävla hitorian ett tag, Svenskan tar jag nog ett IG i, alldeles för mycket kvar i den kursen och är så jäkla trött på att ha massa skit släpandes efter mig.. så var det med det. Nu ska jag bara få det ghort också.. ;(

Kan inte bestämma mig för om jag ska på nollningen eller träningen ikväll heller.. Visst, jag kanske är dum i huvudet som ens ställer mig den frågan. MEN jag ska ju faktiskt bara gå på skolan ett år och vara med på typ hälften av lektionerna så det känns inte som nollningen är lika viktig för mig som dom som går ett vanligt program. DESSUTOM håller faktiskt nollningen på i nästan 2 veckor så jag hinner ju vara med, gör ju inget om jag missar några dagar (?). OCH det är faktiskt första riktiga träningen idag, första träningen med bara damlaget. och nu när jag väl är med i truppen vill jag hålla mig kvar där, är inte ett dugg sugen på att halka ner i u-laget igen, känns som jag stått där o stampat alldeles för länge.. :/ Så träning blir det!


ibland är det faktiskt rätt att göra tvärtom!

Jaja, det var skolan det. Nu ska jag ta tag i städningen här. Tapetseringen är ju äntligen klar, så nu är det bara allt runtomkring kvar, lister o uppskruvning av grejer o sånt där Och så städningen då. Jäkla omständigt allt ska vara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0