nyvaken.

Hallå där. Jag har precis vaknat till liv, innan 12! ;o trots att jag somna nån gång efter 3 igår. tänkte lägga mig i tid men sen ringde Isabelle. haha. Trevligt med en rapport från Götet iallafall. Men usch vad avundsjuk jag är! Bara hoppas det här året går fort och som planerat så jag också får komma iväg nån gång!

Vaknade för övrigt med två sms i inkorgen. Varav det ena var från innebandytränarn:
"Hej tjejer! Den här veckan tränar vi måndag och onsdag 18.45-20.30, inomhus. Idag kommer ni få lite mer info om vad som händer den närmsta tiden. Fundera gärna på förslag till kick-offhelgen 11-12/9. Ses ikväll!/Anna."

Sounds good, så man har lite koll på läget. tycker vår nya tränare verkar hur bra som helst:)
Aja, nu ska jag fixa frukost o städa lite, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0