Planer för dagen.

Vaknade vid 12 idag, och har inte gjort så mycket sedan dess. Tog faktiskt fram historiaböckerna, men jag orkar verkligen inte! fattar ju ingenting, måste sitta o läsa in mig som fan först så jag vet vad jag håller på med, men nej, finns ingen energi till det..  Dessutom måste jag ha fått den mest ointressanta delen av historian som finns; imperialismen. sucksucksuck. Någon som gör det åt mig mot betalning? (a)

Aja, eftersom jag redan slösat bort halva dagen ska jag se till att få desto mer gjort andra halvan: Fika med Johanna, Jennie och Lollo. Sen sola o träna med Johanna. & innan jag drar ner på stan ska jag städa lite i mitt källarförråd (!?)

Funderar på o ta en tripp till karlstad imorn också. måste köpa nya inenbandyskor, de här tar knäcken på mina fötter.. Plus att jag vill ha tusen andra saker. Suger att åka buss bara, dessutom är det ju svindyrt! drygt 100 spänn för ungdom?! Och då är det bara DIT. det håller ju inte.. ;(



Kommentarer
Postat av: Anonym

Imperialismen är intressant

2010-08-17 @ 22:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0