Trött.

Hahaa, Jag är trött o flamsig! förra inlägget blev ju inte så jätteseriöst, men ah. Tänkte göra ett till med planerna inför resten av veckan men neeee, jag orkar inte!

sängen nu, är visserligen redan där men nu ska jag bädda ner mig o släpaa datorn! Har massor att hinna med imorn ju. Träna, pallra mig till ungdomsmottagningen måste styra till det här med p-pillrena.. (glömmer jämt, så måste fixa nått annat..) försöka träffa nån ´syo med mamma eftersom det är massa krångel med allt: har två kurser kvar på gymnasiet, har redan läst hälften av kurserna som ingår i ett tekniskt basår som jag ska läsa och har inte sökt lån eller nått. ah jäkla krångel med allt! ska även hjälpa till med mitt vardagsrooom.

neee, sova nu, vet inte vad jag tänker, skrivr,säger. Natti!


Kommentarer
Postat av: Silasnatalie

I see first time your site guys. I like you :)

2011-06-22 @ 08:51:44
URL: http://silasnatalie.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0