13e december

Den här dagen för ett år sedan:





Det läskigaste jag gjort, någonsin. Ah jag tror fan det. Och även fast lucian på gymnasiet var ganska fail på många sätt och vis är jag stolt över att jag fan vågade, det trodde jag faktiskt inte att jag skulle göra..

haha första gången jag provade kronan var det bra jävla nära att jag backade ur kan jag säga, stor och klumpig och hon (sura musikläraren) tryckte ner den på skallen på mig som en hjälm, jag trodde jag skulle dö.. dikten försökte jag också smita undan i början, alla som känner mig vet att jag typ dör bara av att prata inför en del av klassen, hur skulle jag kunna prata inför HELA skolan?! men det gick iallafall, även om jag missade lite grann men vad jag vet så var det ingen som märkte det..? (förutom dom få som redan kunde den uttantill). Alla tjatade om att jag var tvungen att locka håret också minns jag, men det struntade jag fan i x)

Aja, läskigt var det iallafall men jag överlevde! men en sak är säker; jag är inte ett dugg avundsjuk på dom som ska/har gjort det idag :p


Kommentarer
Postat av: G

Hela du är lite fail :)

2010-12-13 @ 11:33:46
Postat av: Lisa

Sicken tur att du hade signerat med "G" så jag slipper ta åt mig o bli ledsen, var nära juuuu! ;o

2010-12-13 @ 11:50:30
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0