Brunett!

Sådär nu har jag tvättat, hängt upp tävtten, ätit kvällsmat och färgat håret. Först rött sen brunt. Så jaa nu är jag brunett igen! Jäklar vad konstigt det känns.. Blek som fan ser jag ut med, neeed solarium. Tänker defintivt inte bjuda på nån bild idag, orkar inte platta och dona..

 åhhh vet inte ens om färgen blev bra, ibland ser det skitbra ut, ibland grönt, ibland svart och ibland helt flammigt.. panik! Lite panik fick jag (har fortfarande också för den delen!) när jag upptäckte att det hade skvätt massa färg på toadörren. och jag får inte bort det! Fick dock massa olika råd på fb;
aceton -funkade inte.
skvätta färg på HELA dörren -njaa tror inte det.
slicka bort - Neeeeee..
Får nog köra på Gabrials råd; flytta!

Aja nu ska jag sova upp tidigt som attan för körlektion som sagt. oh my. hur ska jag komma upp?! :o måste hinna packa för några dagar hos mamma också, plus massa andra smågrejer.. Imorn bitti kommer jag nog inte var så lugn och glad.. men det tar vi då, Natti!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0