Dagsrapport.

Antar det inte bara var mig blogg.se inte funkade igår? Och bara för det så hade jag massor jag ville berätta om  just då. Vad minns jag inte nu.. Jo en grej, jag var glad igår, hittade MASSA ny musik! :D så mycket att jag inte kunde välja vad jag skulle lyssna på, zappade mellan låtarna hela tiden. så nu är spotify-listorna uppdaterade, götttmos! :)

Apropå att blogg.se inte funkat som det ska antar jag att ni är grymt nyfikna på vad jag har för mig. eller..? ;o Tänkte iallafall jag skulle rapportera lite:

Jag har gjort en ny Nelly-beställning. Beställningen (-arna) jag gjorde förut skickades tydligen aldrig iväg så fick göra om. Självklart var de röda skorna slut, men nu fanns de svarta med snörnnig som jag tänkte beställa först inne igen, så dom blev det! Alltså dom överkryssade i föregående inlägg.

Har vart hem till mamma en sväng också, klippt henne och servat med lite annat och sen kört in till stan igen. Har inte en aning om vad jag ska göra hela kvällen, sitta och glo typ..? På vad vet jag inte, är det ens nått kul på tv idag? jaja, ska nog tvinga Selma att leka lite med mig :) Godissugen är jag med, men har ingen skjuts till ica (pappa är på nått möte och mamma på julbord) och är ju på tok för jobbigt! :o Kanske får lösa problemet med ett negerbollsbak..? (a).

Resten av helgen är det innebandy som gäller (precis som vanligt):
Lördag: U-match borta mot Munkfors.
Söndag: A-match hemma mot Sjöstad.

En sak till: Har fått resultatet från fysikprovet och kursen skickat till mig. Gick väl bättre än jag trodde på provet, så nu är kursen äntligen avklarad , skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0