Dumma.

Dumma pappa. Varför väcka mig precis innan han åker så jag inte hinner med? Så kul är det faktiskt inte ett GÅ. blä. Så nu tar jag fan sovmorgon! Missar matten, men det är ingen fara, har ju trots allt läst kursen förut.. Ska istället passa på att äta frukost och göra mig iordning i lugn och ro, fixa fram mitt kontonummer (så jag kan få bokbidraget överfört :D) och kanske göra nått annat vettigt, typ plocka ihop på rummet eller kolla lite på matten. Sounds gooooood to me!

Dumma internet också. Skrev ett litet inlägg igårkväll men mitt internet hänger sig ju typ 24/7, eller åtminstone 12/7 så orkade inte krångla och vänta på det. Men ni missade inget, jag skrev typ bara att jag faktiskt fick köra hem igår (där ser du mammi!) bra gick det också tycker jag :) Informerade även om att det är jullov snart, för det äre väl ingen som vet.. ?! haha. Ni ser. viktigt vare. Men glad var jag igår, det tänkte jag också skriva, hade en sån där glad nöjd känsla i magen :) Tänkte även bjuda på en liten bild av mig själv, där missade ni verkligen något! hö hö hö. . .

Men nu blire frukost är svinhungrig trots mitt sena kvällssnack till scrubs igår beståenda av massa mandariner och pepparkakor..
Yoghurt med hallon nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0