Karlstadtripp.

blev en tur till Karlstad idag med. Trodde inte jag skulle hitta nått mer men det gjorde jag visst.. drygt tusenlappen gick åt idag med. Blev bl a nya skor, tofflor, klänning, adidas wct, ny rakhyvel, örhängen, glasögon och lite annat.

Hittade även en soffa jag är grymt sugen på att köpa. gillar inte den jag har för 5 öre så en ny hade suttit riktigt fint. prissänkt till 2800 var den. meeen jsut nu har jag inte dom pengarna, men jag BORDE ha. Varför har inte mitt csn kommit ? ;s

ny soffa från jysk, HOUSTON. Hade sutti grymt bra.


Kommentarer
Postat av: Jag såklart!

Är det soffan från jysk? Isf rekommenderas den ej, en släkting till mig köpte den och skinninimationen blev ful direkt (nött och sprucken) eftersom det inte är äkta läder. Bättre att köpa en ordentlig direkt :)

2010-12-29 @ 03:32:19
Postat av: Anonym

skinnimitationen*

2010-12-29 @ 03:35:03
Postat av: Odd

Man får inget från CSN nu i december, kommer i Januari...

2010-12-29 @ 10:35:33
Postat av: Me

Bidragsdelen får man i december men ej lånet !

2010-12-29 @ 11:43:29
Postat av: Lisa

Jag såklart: Joo kan tänka mig det :/ fast ska man ha en riktig blir det ju gaksa mycket dyrare på en gång..



Odd, Me: Meen åh alla säger ju olika, vet ju en del som fått nu i december tillochmed.. ;s Enda lösningen är nog att ringa o fråga..

2010-12-29 @ 12:20:04
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/
Postat av: Flashbackare

Helt säker på de Me? Jag fick varken bidragsdel eller lånedel nu i December.

2010-12-29 @ 12:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0