Plugg.

Har vart duktig tjej idag (ja jag måste ge mig själv lite cred varje gång jag gör något bra!). Kom upp i hyffsad tid, GICK ner till körskolan, sen direkt till skolan för plugg. Blev iallafall 4 timmars matteplugg så hoppas verkligen det ska märkas imorn!

Förutom matteplugg och körlektion har jag hunnit med en innebandyträning, sög idag. Vet inte vad det är med mig, vissa träningar orkar jag ingenting, eller så sitter det i huvudet jag vet inte. Ger mig gör jag iallafall :/

Aja, ska försöka ignorera mitt halvdålig humör nu och allt jobbigt runtomkring mig (dålig träning, måste plugga, måste fixa mat från ett tomt kylskåp, måste duscha men gissar på att det inte finns nått varmvatten, stökigt rum osv osv.) istället blir det några sista timmar matteplugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0