Update.

Hallådär. Sitter borti Rubbetorp (mammas hus). Har firat mamsens födelsedag idag, så har just smällt i mig en stor bit av tårtmonster.. Ändå är jag hungrig, på mat! har inte ätit mat på hela hlegen ;o kött o potatis hade suttit rätt finnt det! men fick visst nöja mig med tårta.. Mysigt att träffa HELA familjen iallafall, inte bara mamma o pappa, utan även moster, småkusinerna, mormor & morfar, mys! tråkigt att det blir allt längre mellan gångerna hela tiden. Tinne har lärt sig att både krypa och stå sen sist..

Match förut också ja, och JA jag fick zigge-zagga. Dock blev matchen mycket jämnare än vad den borde ha blivit; 6-5 slutade den. Mestadels spelade vi sönder dom totalt, men de lyckades få in väldigt många mål under sina få bollerövringar.. menmen, vinst & 3 poäng blev det, det som räknas! :) Skönt att jag fick ganska mycket speltid också, inte bara bänken som jag trodde innan, så det var kul :) Så blev man lite mer pepp på det där med innebandy igen också. Behövdes verkligen, har gått så himla dåligt på träningarna ett tag..

Blir in till stan om en stund igen, snart hoppas jag! Hoppas jag får köra hem också, men säkert inte, mamma är så pjåskig när det är halkigt ute.. ;(

lite update..

Kommentarer
Postat av: Mammi

Tss.. Du fick faktiskt korv med brö oxå! Men det är du ju uppvuxen på så. Va väl typ det enda ni fick förutom dom stora godispåsarna ni fick livnära er på om man ska lyssna på somliga :S



OCH du fick faktiskt köra hem. Men lite rädd va jag allt nångång emellanåt..



Kanonmycke tack för Juloratoriet! Den ska få bli min tröst i natten. =)

2010-12-13 @ 00:09:56
Postat av: Lisa

Jaaa jag vet :) Skrev faktsikt ett inlägg och berättade det, men då hängde sig mitt internet :p & igår behövde du väl inte vara livrädd, jag körde ju gôôôôo^rstabilt! :o



Varsågod duu :)

2010-12-13 @ 07:39:35
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/
Postat av: lovisa

godmorgoN:D

2010-12-13 @ 08:56:16
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0