New shoeees!

Har just klickat hem ett par skor. Blev ite som det var tänkt men jag är nöjd ändå. Ett par röda Matsumoto 3 är på väg hem till mig. kanske. Asåå Nelly fuckar ju ur, vet seriöst inte om jag beställt skorna eller inte, kan även vara så att jag beställt två par. ÅHHH!




Hade just bestämt mig för de svarta, men de hann ta slut innan jag hann klicka på "beställ", seriöst vilken jävla hysteri det är efter en del skor på Nelly! De andra svarta ska jag däremot hålla utkik efter, kanske ett par som jag kan gå i också.. ^^

Kommentarer
Postat av: gabriella,

jag vill också ha de röda, fast i svart :)

2010-12-17 @ 14:41:23
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0