Ny jacka, mobilpung och en tårtmössa.

Har haft fullt upp i ett par dagar nu och kommer nog fortsätta med det tills julstöket är över. Är just nu bosatt hos mamma, vi försöker röja upp i stora stökiga huset.. Tid tar det kan jag säga! Har iallafall röjt ur mitt gamla flickrum så där är det riktgit fint nu :))

Igår var vi till Karlstad för julklappshopping som sagt. Fixade de flesta julkapparna plus att jag hittade lite grejer till mig själv (a). En ny jacka, mobilpung (eller vad man nu ska kalla det), och en tårtmössa ^^

Idag har vi fortsatt och röjt, och tagit en sväng till stan, mamma och Julia handlade mat lämnade Esmeralda och lite annat fix medans jag fikade med Issa, Therese och Magnus, mys :) Spenderade även några tior på lite sol. Pizza köpte vi med oss hem också! :)) Sytt på gardiner och bakat knäck har jag gjort idag också! Lär fortsätta fixa och dona nu så vi slipper göra allt på julafton..

I morgon blir det en ny sväng till Karlstad (hoppas jag!) då blir det handla det allra sista och hämta min kamera. FINALLY! Då jäklar ska jag se till att det blir lite mer uppdatering här :) 

Ny jacka: Parkas från Lindex. Nöjd är jag!



Kommentarer
Postat av: bitterfittan

gillar jackan (:

2010-12-23 @ 11:59:06
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0