det tar sig!

blev en bra dag/kväll igår. först skolan, blev dock lite sen pga av mammas cp-hästar som jag har blivit livrädd för ;o. sen hem till mamma efter att ha hämtat Selma på skolan. körde bil från brattfors med, börjar ta sig nu. typ.
väl hemma hos mamma fixade jag äggmackor med Selma och satte på kogänget men jag somnade ganska snart på golvet framför kaminen.. sen hjälpte jag mamma o städa lite och laga mat. & efter halv 8 hos mig blev det in till stan på träning. skönt! och efter träningen skulle Fille ha ett snack med mig och Sandra. & vi ska tydligen vara med på a-lags matchen på lördag! :D skönt att äntligen få lite uppskattning för allts slit känner jag.. men räknar med att det bara blir bänken för min del men det är ju alltid en början:) resten av kvällen spenderades hemma hos Nattan, med henne och Issa, även Therese en stund men stackarn skulle ju upp och jobba ;/. iallafall, blev lite gottigheter, massa skitsnack o gin rummy(y). hem kom jag vid 5 imorse.

den här dagen har spenderats mest i sängen,. sovandes o sen med telefon i näven och det kändes skönt. nu sitter jag iallafall hos Issa, ska försöka få lite plugg gjort innan det blir iväg på match :)
men nu -back to the books.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0