hur?

Precis kommit hem från jobbet, gått hyffsat smärtfritt. skönt att det bara är typ, 40? 50? dagar kvar. hrm.. ;(
Resten av dagen tänkte jag se till o träna, gym o sen antingen fotbollsträning eller barmark med innebandyn. så jäkla dumt att det är samtidigt! vill hellre på fotbollen men tror det är jävligt viktigt att vara med på innebandyträningarna om jag inte vill vara fast i u-laget ettt jävla år till .. såå hmm..
 förstår förövrigt inte hur jag ska hinna med allt! jobb o träning, både innebandy o fotboll,tummen upp på att de valt att lägga träningarna samma dag. OCH samma tid ;(,  träffa vännerna, festa, mys. samt jobba på körkortet o plugga.. plus att jag bor själv.. hur fan får man ihop allt? ;s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0