det är nu man skulle ha en sån där tidvändare som Harry Potter hade ett tag..


Stressad till tusen! imorn 08.00 drar vi!!! tyvärr har jag varken packat(eller packat upp från sunny heller för den delen.. ), fixat alkohol(!!!) eller röjt här hemma, ska även hinna med o färga håret, ladda ner musik o bränna skiva hade jag tänkt. så nu ska jag ta tag i allt!

för övrigt så har jag tränat idag! var ett tag sen, inte rört mig överhuvudtaget sen mitten av maj och inte rört klubban sen typ april. men ah, trots att det ser ut som jag tappat allt vad muskler heter (bara flööööt numera) så var det itne såå jobbigt som man kunde tro. grymt taggad på mera nu! :)) men det får bli om en vecka det, då ska jag komma igång med allt. men innan dess en gryyym vecka med massa dumheter. ;d 

nu i med lite blooond färg. sen fixa lite här snabbt o dra till micke o grilla :) packar  det grö jag ikväll!  nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0