snabbvisit här hemma.

Hemma från Strömstad. Haft grymt kul men det suger rätt hårt att vara hemma igen.. tur det bara är en kväll jag ska behöva vara här. spyr på den här stan, hur ska jag klara ett helt år till?!
aja, iallafall, grym helg. hämt massa tokigheter men ah, vår lilla felkörnnig slår ju allt x) "åh bara nån mil kvar till strömstad" tänkte vi, sen plötsligt satt vi i den norska tullen med bilen full i sprit, bland annat ett par liter hb. livrädda! för övrigt så var det bara en av våra ungefär 53 felkörningar..

meen, om man skulle ta tag i det här kanske. imorn blir det peaceee och jag har inte ens börjat packa än, det är precis som vanligt. och nu vill jag fna inget annat än o sova.. har lite sömn o ta igen tror jag. fast det hinns väl det med.. :)











förresten så har jag färgat håret. & jaa det blev ltie ljusare än  det var tänkt, får se om och vad jag ska göra åt det..
men nu ska jag dola lite här, så jag inte har alltför mycket att göra imorn sen måste jag fan sova.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0