blablablaaa.

Varför är jag så galet godissugen på kvällarna?! men eftersom jag ska va nyttig nu ska jag stå emot. en skål flingor får duga som ersätting, Kellogs red berries (y). fjärde skålen idag..

Pappsen kom på besök förut också. lyckades med nått jag, mamma, Issa och Nattan misslyckats med, nämligen fixa min väldigt old fashion köksbelysning. typ 6 sek tog det, nästan så man skäms. men nu var det fixat iallafall, bara glödlampan som fattas ;(. Fixade sängen gjorde han också, så nu får jag förhoppningsvis sova i en rak säng. tills madrassjäveln ramlar ner igen men frå njuta av varje minut det håller :)

tänkte bara tillägga att detta har förgyllt min kväll:
http://www.youtube.com/watch?v=VtwXlA3oqjU&feature=player_embedded




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0