Det känns i luften.

har inte orkat pilat nått med det här under helgen. finns inget att berätta ändå, helgen har vart dyngtråkig och grymt oproduktiv. har typ bara ätit känns det som.. ;/

men nu är det ny vecka och nya tag! och idag är jag faktiskt lite stolt över mig själv, har vart grymt duktig:)
skola och har faktiskt jobbat idag. sen gymx2 och en promenad på det. men tyvärr kom jag på att jag har matteprov imorn, eller som Hans kallar det; "läxtest". alltså prov. så lär fortsätta vara duktig. men nu ska jag iallafall lata mig en stund sen kila till pappa och få hjälp med matten och kolla på hockey hade jag tänkt.

grymt väder också (damn vilket samtalsämne..) vår/sommar i luften. Och visst luktar det student?! :D




Kommentarer
Postat av: Arnevanja

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-03-04 @ 07:29:03
URL: http://arnevanja.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0