kul liv.

har precis kommit hem från matten, har ingen lektion förrens vid två, hade tänkt sitta kvar i skolan  och plugga, men hur kul är det att sitta där helt själv hela dagen. .? ;s hem blev det iallafall och sängen lockar något grymt nu. blev ju inte så mycket sova i natt, delade ju säng med en jävla kolmask.. eller nått annat som inte ligger still. men ah, sängen har jag iallafall inte tid med, har så galet mycket att göra just nu! och tyvärr funkar ju jag tvärtom mot vad man borde när man är stressad.. känner bara för att lägga ner allt.

Så bara för att jag har så jäkla gott om tid måste jag fan göra en lista på allt jag har att göra;
x Sv B
 - Bokanalys +boksamtal. 
 - Uppsats om Shakespeare.
x Sv C
 - Skriva en essä. 11/3
 - Krönika/kåseri-uppgift. 11/3
x Ps A
 - Inlämningsuppgift om motivation.
x Re A
 - Inlämningsuppgift.
x Rk 
 - Frågor kap 10-12
 - Prov kap.8-9
x Int. ek.
 - Prov kap 3-4?
 - Muntligt prov kap ?
x Hi A
 - Stor inlämningsuppgift
x Spec idr.
 - Prov innebandytermer, uttryck. 11/3
x Projekt
 - fixa allt inför Wettergrendagen 18/3
 - affärsplan

+ städa, fixa balklänning, pass, studentskiva, kolla skolor, träna till högskoleprov, ta tag i körkortet.

SKJUT MIG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0