safety first.

sitter i skolan. var råseriös o satt o plugga som fan. sen kolla jag på klockan, kom på att jag borde gå och äta, kollar mobilen. 4 missade samtal, sms från Isabelle; är klar nu. för en timme sen ;o så jaa, jag missade maten. och nu är jag sur. Vill hem, men fan då vet jag att jag inte orkar tillbaks till sista lekitonen.. så får sitta här ensam med min kurrande mage och tycka synd om mig själv ;(

Ska ta tag i mitt liv nu tänkte jag iallafall, suttit och gjort träningsschema med Issa o pluggschema med mig själv (y). Har 68 dagar på mig att hinna ALLT, ska det gå så lär jag fan komma igång ordentligt.. 
mycket annat som händer nu också, eller skulle kunna hända om jag lät det göra det. men har fan varken tid eller lust. tror jag.. så fortsätter med mina ursäkter och undanflykter. för säkerhets skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0