skattjakt.

gårdagen vart inte så lyckad. festen var tråkig och jag för nykter. fast det kanske bara var bra det. finns inte så mycket mer att säga om gårdagen. slöseri med tid. Idag tänkte jag iallafall göra lite vettiga grejer så jag inte slösat bort hela min långa helg. sitter o väntar på att mamma ska komma in till stan, då blir det till olw och träna lite, springa löpband(y). sen handla lite, bl a deg ;( hoppas jag får köra lite bil också. vill verkligen hinna ta det där jävla körkortet innan man flyttar härifrån! om det nu blir så.. ;s. sen blir det in i de djupaste skogarna o hem till mamma. ska leta motivation hon och jag. lär plugga lite med..  & besök av mormor o moster. blir bra det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0