update.

har vart superstressad o haft fullt upp ett tag så har inte hunnit med några uppdateringar. egentligen inte nu heller menmen. har precis duschat och ska alldeles strax inta sängläge, ska bara finputsa lite på mina kunskaper i internationell ekonomi till provet imorrn. SKA ha ett mvg! den här dagen har i övrigt bestått av besök på karlstads universitet, ganska givande och motivationen att plugga har växt (y). efter kd blev det plugg hemma hos Issa, hmm, även en deg på parlermo, men det är oviktigt ;( Innebandy har det bleve med, herrarnas sista match,. grymt bra match faktiskt, blev vinst med 8-4 för dom :) Men tyvärr inget kval ändå verkar det som, ritkigt tråkigt.
förresten, fixat balklänning med! känner mig inte helt hundra dock. hade bara en timme på mig så hann inte prova så mycket, men hittade en som kändes riktigt bra, men inte WOW.. men ska upp o kolla om några veckor igen, då de skulle få in nytt, och se om jag hittar en WOW. men nu har jag iallafall en så ingen panik:) lär väl visa hur skiten ser ut med, men det fixar vi en annan dag.
jaja, plugga lite nu och soooova, kanske hinner några sidor Potter med ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0