vad ska man bli när man blir stor?

uh, cp-humör just nu. börjar få panik. verkar vara den enda som inte har en aning om vad jag ska göra med mitt liv, & inom en månad måste jag ju veta.. ;s. men hur i helvete ska det gå till?! :o kan ingen bara berätta för mig vilken utbildning man ska gå så man får ett helt okej jobb med bra betalt efteråt?
& om jag väl kommer på vad jag vill bli, kommer jag komma in? lär ju börja ta tag i mina rester isåfall, annars kommer det vara IGn i mitt betyg, och mitt mål som vara att inte få några Gn ;o
nej, usch fy och blä, varför föddes man inte rik?!

Kommentarer
Postat av: moster

Hej darling! Jag tror att du börjar i fel ände. Gå in i dig själv och känn efter vad du tycker är roligt och intressant. Sen väljer du utbildning efter det. Pengar blir du inte lycklig av. Det skapar bara nya problem. Pengar = plast. Kram

2010-03-17 @ 11:54:45
URL: http://piasparlor.blogspot.com
Postat av: Lisa

Hmm, men om man inte vet vad man är intresserad ev heller då? då är det ju jättesvårt.. Fast jag tror ändå att det är lättare att bli lycklig om man har pengar.. ;o

2010-03-17 @ 14:00:31
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0