6-0

Har haft fullt upp sen igår men nu är alla matcher o träningar för helgen avklarade, med grymt bra resultat! :D Idag blev det en vinst med 6-0, grymt tjejor! Matchen i sig var väl ingen höjdare men skönt att vi ändå kan gå och vinna såpass stort när vi spelar rätt dåligt. Efter matchen blev det mat på MAX, ett maxmål med liten sallad (det enda jag nånsin testat på max?). Sen en snabbis till Bergvik eftersom Sofie skulle kolla efter nått skydd till sin fot/ sitt ben eller vad det var. Blen en supersnabbis i två andra affärer också och jag kan säga att det verkligen tog emot att gå därifrån. JAG VILL SHOPPA! fick med mig ett nagellack iallafall :)))

Joo en annan häftig grej: vi blev tagna i fartkameran på väg hem, hoho så nu vet jag hur det ser ut.. :p

Nu ska jag bara lata mig framför datorn, försöka installera det där jävla CAD-programmet. får se hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0