Bra & mindre bra.

åh äntligen helg nu, nu är alla lektioner och alla träningar för veckan avklarade. SKÖNT! fast det känns minsann i kroppen de där träningarna både på ett bra och mindre bra sätt.. 
Träningsvärk efter gårdagens gym = bra.
Ont i fötterna, känns typ som nån stått o stampat på dom så de är snea o ömma ;s = mindre bra.

Helgen för min del kommer bestå av innebandy och slappis. Match imorn med u-laget i hagfors och på söndag med klass 1 mot Sjöstad :)) btw, 7e nyktra helgen nu, DUKTGT! inte för att det vart speciellt svårt eller jobbigt, men ändå:)

men nu har jag gjort allt jag skulle göra för kvällen: duschat, hängt lite tvätt och ätit kvällsmat; yoghurt med banan. (var duktig och väntade med den där glassen utterligare :u) Så nu ska jag mysa ner mig i sängen :)

Har förresten en lite plan på att jag ska gå upp tidigt imorn, åka med pappa ner på stan när han ska skjutsar Selma till skolan (i Brattofors) sen sola medans han gör  det och sen tvinga honom att hämta upp mig igen. Grymt bra vore dää, så jag slipper gå i kylan :D Får se hur det går! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0