Duktig tjej.

Duktig tjej idag. Gick upp vid 7, riktgit skönt. kollade lite vakna med the voice och så, det har jag saknat! Sen skola, matte och fysik. Hem, städat ordentligt, sorterat i lådor osv, handlat mat och nu ska jag laga mat med Jullan. Köttbullar och potatis blir det nog idag. (y). Vilar från fysträningen med damlaget idag och nöjer mig med u-träning ikväll. Match imorn som gäller! :))

har även vart riktigt duktig och hållt mig från att äta en av alla magnumar (pappa har fått nånstans ifrån) som ligger i vår frys. Dom är grymt lockande dock. men funderar på att unna mig en ikväll (a).

Men nu tjatar Julia, så ska gå och hjälpa till med maten!



 fick lite hjälp med städningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0