Glad tjej!

Ohhhhh vad jag är glad nu! Har precis vart till Colorama med mamma o beställt masor till lägenheten. Det är ingen idé jag ens försöker förklara hur det ska se ut, men snyggt, det kommer  det bli! Har iallafall bestämt hur golvet och väggarna ska se ut på toan. Nytt golv i köket, vilket kakel vi ska ha (ska bara sitta ovanför bänkarna) och vilken färg vi ska ha på väggarna. Ska även kolla vad bänkskiva. Köksinredningen blir vit, där hade vi inget o välja på, men vi har bestämt vad det ska va för några skåp osv. Nytt golv i sovrummet blir det också och ny fototapet men det har jag inte bestämt än.. det ska jag kolla på nu!

Jag vill flytta in nuuuuuuu!

ihihihiihih :D

Kommentarer
Postat av: elin

svar; okej. Nej det är det verkligen inte. Man tror att det är mycket lättare än vad det är ;(

2010-11-22 @ 14:59:02
URL: http://elinaklarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0