hmm, 3-4 kanske.

Asså jag fattar verkligen inte grejen med vissa grejer på fb, som: "Gilla så skriver jag på din logg hur snygg du är på en skala från 1-10".. Varför skriver man det.. ? Jag skulle då aldrig kunna sitta och ge folk betyg på det sättet ;s Och ABSOLUT INTE vara ärlig när jag gör det.. Att ge nån en låg siffra är ju precis som att skriva; "Hej jag tycker du är ful om du nu ville veta." Och det gör man ju inte.
Fattar inte helelr dom som gillar, varför liksom? Vill man bara höra hur snygg man är, eller är man bara nyfiken? Och tror man seriöst på ett helt ärligt svar? Och om man får det och det är typ 3, hur kul är det då? Helt sär tycker jag. Precis som typ allt annat på fb. Är så trött på skiten så funderar seriöst på att ta bort den.

Meeeeen nej, det går ju inte för ibland är den ju faktiskt bra att ha. Men när nyhetssidan är full med sån här jävla skit så vill jag inte vara med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0