Pengar!

haha skulle betala räkningar tänkte jag, OM mina pengar skulle räcka till det. Blev jämt litte paff när jag hade 13533 kronor på kontot. Så då har äntligen CSN kommit och jag är inte längre pank! :D:D:D Meeen nu får jag ju inte tro att jag är rik för det. . Ska försöka planera ihop det här nu, hur mycket jag ska spara, hur mycket jag ska lägga på julklappar, hyra, mat och allt annat så jag vet hur mycket jag får spendera på vad jag vill. För det är ju det som är det viktiga  ;)

Har fått mitt cdon-paket med. Julklappar och tre filmer till mig själv innehöll det. Den lilla kycklingen, Prinsessan och Grodan och Flickan. Vann visst en auktion på tradera igår också. En marinblå wct-tröja från adidas :)) Det ska betalas nu det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0