Helt jävla omöjligt!

Nu ger jag fan upp det där med att koka ägg i gryta. Helt jävla omöjligt är det ! Trodde jag hade kommit på vad jag gjorde för fel; har inte lock på. Men nu har jag börjat haft det men det hjälper ju fan inte ett skit.. :(

Skulle koka två ägg till frukost. kokade först i typ 8 minuter, ägget hade kokat sönder och allt men gulan är fortfarande helt rinnig, wtf?! Gör två försök till men gulan är fortfarande rinnig. .  Så blev bara äggvita, tur det är det som är det goda (y).

har sagt det förut och jag säger det igen; äggkokare, fyfan vilken bra grej!

Har sagt det förut, men säger det igen: Äggkokare, fy fan vilken bra grej! Ska garanterat stå på önskelistan.

Kommentarer
Postat av: joahannaa

haha fattar inte hur man kan misslyckas med ägg.. :D

2010-11-17 @ 11:45:41
Postat av: Lisa

haha och jag fattar inte hur man lyckas x)

2010-11-17 @ 14:53:32
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/
Postat av: Anonym

koka upp äggen. sänk värmen till typ 4 så de små kokar. ta tid typ 9 min .. stormkokar de går de sönder =)

2010-11-18 @ 00:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0