31 oktober 2009

Bilder från den här dagen, ett år sedan. Då var det ingen vattenläcka i min lägenhet så vi firade den där. Däremot var det en lördag så vi firade den lite mer med en utgång. Jag var utklädd till Björn Borg förresten. Inte jättespektakulärt men ändå. Jag tappade även bort min kusin kommer jag ihåg. . . Dock kom jag inte ihåg just då att hon helt enkelt hade blivit hämtad av pappa och låg hemma och sov.

Den här gången är det söndag. Dagen ska firas hemma hos mamma utan både utgång och kusin. Istället ska den firas med kemiplugg. Och allt det vanliga. Men det duger. :)

 











Det har ju faktiskt hänt en del sen sist ändå!

Klumparna (tvn och datorn) har blivit utbytta mot tunnare lite modernare varianter.
Min relationssatatus har gått från superkär i ett jävla krångel till singel, okär och problemfri.
Idde har fått en lillasyster.
Mitt långa bruna hår är numera blont och ganska kort.
De gula tapeterna har äntligen blivit bruna.
Jag har tagit studenten.
Isabelle, Nathalie (och många andra) har flyttat härifrån.
mm mm mm

Måste säga att jag ändå saknar den gamla tiden en hel del.


Kommentarer
Postat av: Ilyascarmen

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-11-16 @ 10:01:44
URL: http://ilyascarmen.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0