"Den som går oskadd genom ungdomsåren blir aldrig en verkligt vuxen människa"


Asså seriöst jag är nog blödigast i världen. Men just nu stter jag och grinar. Igen! Sitter och läser om Paow-Hugo-Nemo-"skandalen", haha jag vet PINSAM som är så insatt men vafan^^

Iallafall. Grinade när jag läste Nemos inlägg, när jag läste Hugos inlägg och framförallt när jag läste Paulinas inlägg. Känner med dom och förstår dom allihopa. Jag vet ju känslan. Jag vet hur Paulina känner sig, hur Hugo känner sig och jag kan verkligen förstå Nemo också. (För er om inte vet nånting så har Paulina vart otrogen mot Hugo med Nemo och ljög om det in i det sista. typ så.)

Har egentligen en massa mer att säga men det är lite för personligt för att jag ska bjuda på det. Kan iallafall säga att jag inte är ett dugg avundsjuk på nån av dom. Vet precis hur lång tid det tar att glömma (om man nu någonsin gör det helt?) och gå vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0