Gud vad jag älskar krångel!

Kul, nu har jag slösat bort typ en timme till på att sitta o krångla med datorn. Vet inte hur jag lyckades få det att funka till sist, men får väl vara nöjd med att det gjorde det antar jag.. :p

Aja, tänkte göra ett inlägg för typ en timme sen, men nej då funkade ju ingenting! nu kan jag iallafall berätta att jag åt mat efter en grymt jobbig tränin för en stund sen. Nån dusch har det däremot inte blivit eftersom det inte finns nått varmvatten, Heja! SUCK. Aja, får väl ta en superdupersnabbisknapptljummetdusch nu och sen ska jag krypa ner i sängen.

Det där med att jag fick det att funka tar jag tillbaka. Precis som vanligt är det nått nytt som börjar krångla direkt man lyckats fixa det första problemet..


Klickade hem denna förut också :) Tyckte den var värd en hundring. Var dock typ det enda jag hittade på Nellys höst-rea..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0