Nöjd med dagen.

Nu känner jag mig nöjd! Har tränat innebandy, gymmat en sväng, umgåtts lite med Johöna, fixat mat, plockat rätt i köket efter mig, plockat ihop på rummet och duschat! Tillochmed borstat tänderna har jag gjort, så nu ska jag bara sitta här på sängen med datorn i knät o lata mig resten av kvällen :)

Men funderar på vad jag ska göra om kvällarna nu när jag läst klart Hatty Potter, har även nylignen plöjt igenom de scrubssäsonger jag äger. hmm. Jooo men just ja, har ju en säsong av Prison Break liggnas som jag inte kollat på, det får det bli! Om inte det var nån som hade fixat resten av scrubssäsongerna åt mig..? (a)

Kommentarer
Postat av: micke lindström

jag har alla säsonger av scrubs och all möjlig skit som du kan sno om du vill ;)

2010-10-26 @ 21:58:07
Postat av: Lisa

Äre så?! :D

2010-10-27 @ 00:03:31
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0