Skärpning.

Den här dagen började inge vidare. försov mig! Fattar inte vad det är med mig, hur svårt kan det vara att komma iväg på lektionerna när man börjar 10 liksom?! Svårt tydligen.. Jaja, inte mycket att göra åt nu, förutom att se till att gå o lägga mig i tid ikväll. Vad hände med min sängen-innan-12-regel egentligen? Måste återupptas!

Kemin som börjar om en knapp timme får däremot inte missas, sista lektionen innan provet. Gütt att jag börjat plugga med, höhö inte. Eller okej, började skriva en sammanfattning på datorn men fastnade med att rita en liten bild över aggregationstillstånden.. Så skärpning nu Lisa! Ska iallafall var duktig och både träna innebandy o gymma idag (y). Bör städa på mitt rum med, och som sagt: plugga. Får se hur duktig jag kommer vara..

Men nu fixa till mig lite och knalla iväg till skolan :) Liiiite duktig iallafall.


Längre än såhär kom jag inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0