Tandläkaren

Sådär då var en grej på listan avklarad; tandläkaren. Var precis som vanligt, det såg bra ut men jag skulle vara mer noga med tandtråden. Blev dock lite nervös när hon svamalde om att jag hade en tand för lite :o men de hade tydligen dragit ut en för massa år sen, och det var tydligen bra.. ;s Aja, lite sorgligt att det var sista gången jag går till tandläkaren GRATIS. Usch, ytterligare ett tecken på att man börjar bli gammal! Hej åldersnoja!

Mat med Julia blir det ingen heller eftersom tandläkartiden var just då vi tänkte äta.. Men nu är jag dynghungrig och får förstås inte äta än :( Är grymt sugen på att skippa matten också, har ändå ingen bok än.. Fast till veckan har jag, hihih! :))

har ni tänkt på att det är rätt mysigt att vara hos tandläkaren egentligen?
Egentligen är det ju rätt mysigt att vara hos tandläkaren, lite som att va hos frisören. Fast jag ligger alltid och funderar på om mina tänder ser svinäckliga ut, och skäms lite ifall att..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0