Stressad, som alltid!

Åh jag skulle aldrig ha sagt nått om det där med att vara nykter imorn. Bara för det blev jag helt plötsligt jättesugen på att gå ut! Meeeen vi får se. funderar iallafall för fullt på vad jag skulle klä ut mig till IFALL att..

aja, har inte gjort mycket alls idag. typ slingat håret på Emil är det enda jag GJORT, annars bara suttit vid datorn typ..  Skulle egentligen till Nykroppa o kolla på innebandy nu, men verkar inte som det blir nått (?). I vilket fall så ska vi iallafall till Magnus senare och fixa tacos, kolla idol och spela gin, han, jag, Malin och Emil:)

Är typ superstressad nu bara för att vi KANSKE sak till Nykroppa och för att jag måste hitta någon utklädnad tills imorn ^^ så är väl bäst jag fixar till mig så jag är klar för vad som än händer :p

Lillsyrran ska på halloweendisco ikväll :D
Semlan ska på halloweendisco idag förresten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0