För tjock för fina kläder?!


 (samma mjukis/harem som jag har fast tusen gånger snyggare på henne. Varför? Jo för hon är SMAL.)



Jag vill också vara smal och kunna ha fina kläder! nu kanske  jag låter dum i huvudet, men visst fan äre så att allt blir mycket snyggare på nån som är smal? Då kan man ha vad som helst! annars få man ha sånna där tråkiga tjockiskläder. Sånt som jag lever i just nu. Mjukis eller stor tröja med strumpisar eller tights till. Inte så kul.. :/

Har seriöst kollat på fettsugning (!) men det är ju svindyrt.. Så det är väl den hårda vägen som gäller; mer träning, nyttig mat o lördagsgodis (för det måste man väl få?!) Frågan är hur jag ska hinna med det? Känns som jag har fullt upp bara med skolan o innebandyn. Faaast vet ju att jag tränat mycket mer än såhär plus haft mer i skolan förut o det har ju gått. Så har väl inget o skylla på. Jaja, ska ta tag i det där nu, och uppskattar verkligen om nån skulle tjata med mig ut o röra lite på fläsket, kvittar hur; springa, gå, simma, gymma, spinning, what ever, jag är på!

Framsteg med godiset iallafall: inte en godisbit på hela veckan. Men usch vad sugen jag blev bara av att säga det ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0