Jag saknar...

...min mormor, min morfar, min moster & mina små kusiner! Jag skäms verkligen för hur lite jag träffar dom trots att de bor så himla nära.. Såg på Pias (mosters) facebook, bara det i sig är pinsamt, att Tinne redan blivit 5 månader gammal, och jag kan fanimej räkna antalet gånger jag träffat henne på en hand.. Så ska det inte vara! haha och nu sitter jag o grinar med ;o Tur morfar fyller år till helgen så man förhoppningsvis får träffa alla. Fast nej just det jag har ju lagfest till helgen så det kommer säkert krocka.. Hur ska man ha tid med allting egnetligen?! Har alltid tänkt att man hinner med familj, vänner o sånt vid sidan av träning och skola som har fasta tider, men tydligen så gör man inte det:/  Kanske dags att omprioritera?


Esmeralda, Idde, Tinne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0