måndag tjugonde september.

Har nyss haft en fysiklektion. kom in på ett nytt kapitel idag som handlade om kraft, som jag egentligen inte ens fattar vad det är men räknade på och det gick helt okej förutom att jag inte fattade vad det var jag egentligen räknade ut.. Ser ljust ut med tanke på att vi har prov nästa vecka, men man kanske inte behöver förstå vad man göra bara veta hur man ska göra det? ;s 
Aja är hemma på lunch nu iallafall, eller ja snarare frukost eftersom jag försov mig förut och, precis som varje dag, inte hann äta frukost.. Börjar igen klockan ett.

Tänkte jag skulle va såhär duktig idag o få lite saker gjorda, så bara för att motivera mig lite extra tänkte jag göra en att-göra-lista idag med..

x skola
x diska
x göra en labbrapport
x rätta det sista i historiearbetet
x innebandyträning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0