sleten var ordet!

Fyfan vad sleten jag är! kan man bli det av en sån här, ändå rätt lugn, helg? har ju bara spelat två matcher o typ pluggat.. ;s Skulle lätt kunna lägga mig o sova nu framtills imorn! om det inte vore för jag är så galet chokladsugen, haha! försökte tigga pappa till o fixa det åt mig men han var inte så lättraggad.. Försökte ge honom dåligt samvete föratt  han inte var o kollade på matchen förut men Neee det hjälpte inte ett skit ;(

Tog en tupplur nyss iallafall men det gick inge bra, låg o var tokstressad o drömde/tänkte att jag skulle missa o rösta.. men det ska jag itne göra, mamma ska hämta mig om en stund så ska vi åka iväg o rösta:) känner mig fortfarande kluven, skulle behövt en månad till på mig att fundera men nu blir det som det blir, antar min röst inte påverkar SÅ mycket ändå så ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0