Inte okej..

Det känns inte riktigt okej att sova nästan 11 timmar.. Kanske var meningen att jag skulle gått upp vid halv 5 när jag vaknade i natt? fast nee. Hursomhelst är jag uppe nu så nu blir det frukost o sen tror jag faktiskt att jag ska slå på en film o städa lite.. Ta rätt på den gigantiska klädhögen på sängen till exempel. & damma av allting för typ tusende gången, fast jag gjorde det för bara nån dag sen. Seriöst hur fan kan det bli dammigt så jävla fort? Vad gör man åt det? Funkar ju inte att damma typ varje dag bara för att det inte ska se ut som  det bor världens lortgris här?! eller får jag helt enkelt skylla mig själv för jag valt mörka möbler? ;s

ska det behöva se ut såhär?! Världens dammlager bara nån dag efter att man torkat?
inte okej..

Kommentarer
Postat av: gabriella,

tror du helt enkelt får skylla dig själv för att valt mörka möbler, vi har samma problem här för niklas har valt svarta möbler.. blir tokig :p

2010-09-29 @ 10:58:34
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0