så ärre.

Det hände just något knäppt. Satt och pillade med mitt örhänge (ticks jag har) och helt plötsligt åkte det genom hålet, med pluppen och allt?! testade igen, och ja mitt hål är tydligen så stort så att pluppen kommer igenom, ska det verkligen vara så..?

jaja. Eftersom jag tyckte det var värt att notera kanske ni förstår att det inte händer så mycket just nu? Kollade film och lekte lite med Selma igår. Bl a så gick vi till pekås i regnet, lagomt mysigt, desto mysigare senare när vi kröp upp i soffan med film och godis :)
Har äntligen målat klart halltaket också! och spacklat lite så vi snart kan tapetsera :)

Men nu ska jag byta om och dra iväg på en springtur med laget. Dagens tema: "Vi gör det för miljöns skull".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0